Preview Eksklusif Program Keusahawanan ePendidikan Score A

BOOM- EKSKLUSIF dan PERCUMA Preview Penuh Program Keusahawanan e-Pendidikan Score A:
LEMBAH KLANG DAN SEKITARNYA

Hari : Rabu dan Jumaat
Masa : 8.30pm
Lokasi : Tkt 2 WISMA KENSHIDO
Jln PJU 5/6 Dataran Sunway
 Kota Damansara
ATAU... DI SINI PUN BOLEH!!!

Bandar Tasik Selatan
Hari : Selasa
Masa: 8.30pm
 @
Hari : Khamis
Masa: 8.30pm
@
Hari : Sabtu
Masa : 2.00PM
 @
Hari : Ahad
Masa :2.00PM
 Gambaran BOOM/Seminar PERCUMA di Office kami ,Wisma Kenshido, Kota Damansara. Kehadiran SUNNGUH MEMBERANSANGKAN!!!
 
   









KAN saya dah KATA...SEEING IS 
BELIEVING!!!!

..................................................................................................................................................


SUW5- Seminar Usahawan Wave-5- Kupasan Lanjutan Program Keusahawanan ePendidikan Score A- Fasa 1
Hari : Sabtu dan Ahad
Masa : 8.30am

Terbukti melahirkan lebih daripada 20 orang jutawan dan ribuan yang berpendapatan 5 angka sebulan (saya ler tu one of them..heheheheh). Kami berjaya walaupun tanpa pengalaman dalam bisnes! Usahawan Wave ke-5 (SUW5) merupakan konsep perniagaan terkini dan pencetus revolusi perniagaan alaf baru. Ikuti montaj Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5) berikut:


Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5) ini amat sesuai khusus kepada:
  • Bakal usahawan
  • Golongan professional
  • Lepasan SPM/Diploma/Ijazah
  • Kakitangan kerajaan/swasta
  • Mahasiswa/mahasiswi
  • Suri rumahtangga
  • Usahawan yang GAGAL
  • Individu yang sedang membina dan ingin bertukar kerjaya
Dalam Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5) ini, anda akan dibimbing oleh Sifu encik Abdul Aziz Samad yang merupakan:
  • Guru kepada 50,000 usahawan yang berjaya di Malaysia
  • Mentor yang telah melahirkan lebih 20 orang jutawan dalam masa 2 tahun sahaja
  • Pencetus idea kepada anjakan paradigma perniagaan terkini
  • Berpengalaman lebih daripada 15 tahun dalam perniagaan berprestij
  • Pelopor aliran minda positif ke arah insan berfikiran jutawan
Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5) ini disertai oleh lebih dari 600 orang peserta dari seluruh pelusuk negeri dalam Malaysia dari utara Perlis hingga selatan Johor termasuk juga dari negeri pantai timur, Kelantan, Terengganu, dan Pahang serta tidak terkecuali juga yang datang dari Malaysia timur; Sabah dan Sarawak. Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5) ini hanya terdapat di sekitar Lembah Klang sahaja buat masa kini.


Lihatlah suasana SUW5 yg sempat saya kongsikan bersama anda...

Suasana Seminar Usahawan Score A di Dewan Cempakasari Putrajaya pada Jan 2011. Bayangkan! Seeing Is Believing!




 Suasana Seminar Usahawan Wave ke-5 di Kampus Kota, OUM

  Penampilan Sifu Aziz Samad (Ikon MLM / Network Marketing Malaysia, Ikon Kenshido, Bapa Pembangunan Modal Insan) yang ditunggu-tunggu oleh seluruh peserta Seminar Usahawan Wave ke-5 (SUW5).

Kelebihan Menghadiri SUW5:
Peluang sebegini patut diambil oleh mereka yang ingin menceburi perniagaan networking  atau memahirkan lagi bidang perniagaan ini. Walaubagaimanapun, setelah saya amati, ada segelintir daripada mereka yang meluahkan perasaan kurang senang dengan hasil yang diperolehi setelah menghadiri seminar sebegini.


"Betul ke boleh buat duit selepas pergi seminar ni?"

"Kalau dah bergelar jutawan, kenapa perlu beliau anjurkan seminar dan ajar orang buat duit ?"

"Beliau jadi jutawan kerana anjurkan seminar?"

Tidak dinafikan bahawa memang akan terdapat mereka yang akan berfikiran negatif terhadap sesuatu yang baik. Ini adalah lumrah manusia tetapi biarlah saya katakan sekali lagi (mungkin ada yang pernah dengar):


"Tiada Jaminan Kejayaan di Dalam Perniagaan Apa jua Melainkan Anda Belajar Mengenai Perniagaan Tersebut, Mahirkan Diri dan Berusaha Secara Berterusan"


Seminar Usahawan Wave 5 mampu membantu anda belajar dengan cepat dan berguru dengan mereka yang telah pun berjaya. Selebihnya akan bergantung kepada usaha anda sendiri.


Memang anda boleh belajar perniagaan networking ini dengan sendiri - melalui bacaan ebook, buku atau bertanyakan orang ramai di forum. Namun, masih terdapat pelbagai kelebihan menghadiri SUW5 berbanding dengan belajar sendiri.


Walaupun kos menghadiri Seminar Usahawan Wave 5 adalah sedikit mahal iaitu RM70/3X makan( minum pagi/mkn tgh hari & minum petang)/tempat solat disediakan berbanding dengan membeli sebuah buku bisnes internet, namun keistimewaannya tidak dapat ditandingi (itupun kalau anda menggunakan peluang menghadiri SUW5 ini sepenuhnya).


Jadi, mari kita lihat kenapa anda masih perlu menghadiri SUW5 tak kira di mana tahap anda berada di dalam bisnes networking ini:


1. JALAN PINTAS untuk belajar Bisnes Networking:

Di dalam SUW5, anda akan diajar bagaimana bisnes ini dijalankan bukan sahaja secara teori bahkan berdasarkan pengalaman dan pengetahuan JUTAWAN Score A Programme itu sendiri. Sekiranya anda tidak memahami sesuatu, anda boleh bertanya dan soalan anda akan dijawab pada pengakhiran sesi. Di SUW5 juga anda dapat belajar perkara yang patut anda elakkan dan praktikkan tanpa membuat tekaan atau andaian salah mengenai topik yang dibincangkan.


2. CUNGKIL RAHSIA dalaman Usahawan Score A Programme:

Ulasan tentang produk, biz plan, potensi biz , potensi produk & RAHSIA memperolehi pendapatan dengan cara CEPAT, MUDAH dan DAPAT BANYAK telah diulas di dalam laman web tetapi masih sukar difahami oleh kebanyakkan mereka diluar sana. Yang menariknya apabila anda menghadiri SUW5, anda sendiri boleh mencungkil rahsia mereka secara peribadi.


3. Berjumpa dengan JUTAWAN dan Rakan Usahawan lain:

Bukan sekadar menimba ilmu sahaja, anda juga bakal berjumpa JUTAWAN dan usahawan Score A atau usahawan yang lain yang mungkin juga mempunyai minat dan tahap pengalaman bisnes yang sama dengan anda. Dari sini anda dapat meningkatkan lagi kepercayaan serta kefahaman anda mengenai Score A Programme yang hebat ini. Walaupun perniagaan Score A Programme ini boleh dilakukan secara individu atau perseorangan, pada satu ketika, anda pasti akan bersetuju dengan saya bahawa sekiranya anda mempunyai ramai rakan usahawan yang lain, perniagaan Score A anda akan berkembang dengan lebih cepat..ye tak?


4. Mencipta perkongsian idea bisne:

Di SUW5,anda bakal berjumpa mereka yang mungkin ingin memulakan perniagaan  berdasarkan model bisnes yang sama yang ada di fikiran anda. Ini akan memudahkan lagi anda memulakan perniagaan anda setelah bertukar-tukar pendapat dan info.Siapa tahu kan? 


5. Mempunyai mentor anda sendiri

"Sekiranya anda (pelajar) sudah bersedia, guru anda akan menjelmakan diri" - bukan saya yang cipta ayat ini tapi diambil daripada peribahasa Cina. Maksudnya, anda sendiri yang akan mencari guru anda untuk dijadikan panduan perniagaan , dan anda perlu bersedia untuk menerima ilmu yang akan diturunkan kepada anda. Guru anda ini akan menjadi mentor kepada perniagaan anda dan beliau akan membantu anda mencapai kejayaan. Syarat yang anda perlu ada ialah persediaan anda untuk menerima ilmu yang bakal diberikan disamping usaha anda sendiri. Jadi, sebelum anda menimba ilmu daripada SUW5, anda perlu juga melakukan kerja rumah (homework) anda sendiri. Buat pembacaan sendiri terlebih dahulu tentang topik yang hendak dibincangkan, senaraikan soalan yang bakal anda tanya dan usahakan supaya penceramah pada hari itu mengenali anda dengan lebih rapat. Kemudian jadikan beliau atau insan yang anda selesa tika berjumpa di SUW5 mentor atau rujukan anda pada masa akan datang sekiranya anda mempunyai masalah berhubung dengan bisnes anda.


Jadi, sekarang anda sudah dapat 5 kelebihan mengapa anda perlu menghadiri SUW5 (paling kurang sekali seumur hidup) . Semestinya nilai menghadiri SUW5 adalah melebihi 5 perkara di atas, namun cuma mereka yang nampak sahaja akan menganalisa segala kebaikannya.


Saya sendiri memulakan perniagaan Score A programme selepas menghadiri SUW5 di Putrajaya pada September 2009. Tetapi saya juga telah melakukan penyelidikan dan pembelajaran secara sendiri selama beberapa ketika. Tak hairanlah kenapa saya akan sentiasa menyarankan anda menghadiri SUW5 yang dianjurkan. Hasilnya sangat berbaloi


Akhir sekali, jangan jadikan SUW5 sebagai satu-satunya cara untuk anda berjaya di dalam bisnes ini. Jadikan seminar sebagai alatan (tool) untuk anda menapak maju ke hadapan. Saya pasti anda akan berjaya suatu hari nanti. HEBAT!!!!!!
  ................................................................................................................................................ 

 RTS- Road To Success- Kupasan Lanjutan Program Keusahawanan ePendidikan Score A- Fasa 2


Hari : Isnin
Lokasi : Tkt 2 ZRB MClub
Suite 26-1
Jln 3/146
Metro Biz Centre
Bandar Tasik Selatan
(Belakang HQ TEKUN, atas Restoran Aloha)
Masa : 8.00pm



.................................................................................................................................................

SKS-Seminar Kepatuhan Syariah- Platform untuk menimba ilmu serta berdiskusi agar yg kurang jelas menjadi nyata dan yg paling penting untuk memastikan rezeki yang diperolehi adalah rezeki berkat krn melalui pendidikan bukan sahaja REZEKI didunia kita imbangi..tetapi ROYALTI AKHIRAT turut sama dapat perolehi...
Suasana selepas tamat SKS













Sila hubungi saya bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut berkenaan dgn Preview berhampiran dgn lokasi anda di 013-3477184 atau email saya di karyapintar@gmail.com. Anda juga boleh menghubungi rakan niaga saya yg berdekatan dengan anda

Pengikut

DISCLAIMER

Hakcipta Terpelihara © 2009 karyapintar.blogspot.com
Disclaimer: Ini adalah laman blog sokongan untuk tujuan PROMOSI sahaja. Tiada kaitan dengan laman web syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap peserta. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP. Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada ADMIN http://karyapintar.blogspot.com
Website rasmi syarikat di www.kenshido.com dan www.scorea.com