PENGIKTIRAFAN, SOKONGAN & PENGHARGAAN

 Begitu pantas masa berlalu...diam tak diam...,sudah lebih 20 Menteri/Pembesar Negeri melancarkan/endorsed Score A Programme. Belum pernah ada lagi mana-mana Program Program di Malaysia yg mendapat pengikhtirafan sebegini BANYAK dan TINGGI....Ermmmmm tak tau aper lagi nak cakap...ANDA BACA, ANDA NILAI, ANDA BUAT KEPUTUSAN!Tunggu apa lagi????


TERBARU..
Kemuncak Sejarah Terpatri...

Kemuncak Sejarah Terpatri sudah dengan Pelancaran Peringkat Kebangsaan Score A i-Teacher oleh YAB PM DS Najib pada 8-Jul-2011 dan Pelancaran Score A MathVictory oleh YAB TPM TS Muhyiddin pada 10-Jul-2011.
8Julai 2011 UITM Shah Alam:                                                         10Julai 2011 UITM :   
28 Mei 2011 di Putrajaya


 15 Mei 2011 Plenary Hall Putrajaya Convention Centre:

 SEBAHAGIAN RENTETAN PERISTIWA:

























25-3-2006 : Majlis Pelancaran Dan Penyerahan Portal Score A Parlimen Pagoh, oleh Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia, Y.B. Tan Sri Dato' Haji Muhyidddin Bin Haji Mohd. Yassin


Pelancaran Portal Pendidikan Score A peringkat negeri Johor oleh Menteri Pendidikan Malaysia YB Dato Sri Hishamuddin Bin Tun Hussein -3 Mac 2006


21-7-2005 : Majlis Penyerahan Score A di Pasir Gudang, JB, oleh Menteri Usahawan Koperasi dan Pembangunan, Y.B. Datuk Mohamed Khaled Nordin.



 
21-9-2005 : Majlis Menandatangani Perjanjian Pendidikan Anak-Anak Kakitangan Penjara Dengan Score A, oleh Timbalan Menteri, Kementerian Keselamatan Dalam Negeri, Y.B. Dato' Noh Bin Omar.


30-1-2004 : Sarawak Scholars' Night,by Menteri Pertanian Dan Industri Makanan, Y.B. Dato' Sri Haji Adenan Bin Satem.


25-8-2002 : Launching of Score A Programme™, Sekolah Wawasan, Subang Jaya, Selangor, oleh Deputy Minister of Education, Y.B. Dato' Aziz Shamsuddin.

 

Pengikut

DISCLAIMER

Hakcipta Terpelihara © 2009 karyapintar.blogspot.com
Disclaimer: Ini adalah laman blog sokongan untuk tujuan PROMOSI sahaja. Tiada kaitan dengan laman web syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap peserta. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP. Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada ADMIN http://karyapintar.blogspot.com
Website rasmi syarikat di www.kenshido.com dan www.scorea.com