MALAM 515: SEJARAH TERPATERI

Yabedabeduuuuuuu....Sejarah Terpatri 15-Mei-2011 di Putrajaya International Convention Center dengan di saksikan 3,000 hadirin - Menteri PDNKK YB Dato’ Seri Ismail Sabri menyampaikan hadiah kepada PELAJAR CEMERLANG 2010 dan dah pun Endorse KEHEBATAN Kenshido!

Bayangkan Ramai anak2 belajar berhempas-pulas utk meraih sebuah kejayaan...dan ramai yg dpt merangkul kejayaan itu..TETAPI...brp ramai anak2 yg berjaya ini dapat bersalam dgn MENTERI , diraikan dgn sebegitu SPECIAL, dpt duit lagi, dpt sijil lagi..MUNGKINKAH slps ini giliran ANAK ANDA pula? Cuciter...cuciter.....errrmmmm




FOTO1: Terlalu ramai sampai x muat nak masuk dlm foto ni....sori adik2...next year..kalau naik pentas lagi...duk depan cepat2 yek...BECAUSE..INI ADALAH MALAM ANDA!

FOTO2: PENDIDIKAN BUKAN LAGI PERBELANJAAN malahan PENDAPATAN SUPERB!!! Pak Menteri sedang mengalungkan medal, pemberian angpau & sijil pada pelajar2 Score A Programme....mana nak dpt event mcm ni...
FOTO3: Camner nak susun ni...ramai nyer....

FOTO4: Anak/Pelajar BERJAYA Misi Kami, Poket Ibubapa/Penjaga/Rakan Niaga Berganda, Inspirasi Kami

FOTO5: Rakan niaga didahulukan, Duplikasi Diutamakan...yabedabeduuuuuuu! 

7 Mei 2011 MALAM MENGGAPAI BINTANG 5: 
Antara Testimoni TERINDAH: Adik Liyana, parentnya my customer last year tp tahun ni dah jd bizpartner dah...hehehhehe...antara pelajar yg menerima hadiah cemerlang menggunakan score A dlm PMR 2010...sblm guna Score A hya dapat 3A shj...guna Score A...result PMR 2010 sgt2 memberangsangkan dgn SEMUA A...yeahhhhhh!. Dah sah2...anak yg tgh berhoneymoon dalanm tingkatan 4 ini balik dr MMB5 ( Malam Menggapai Bintang 5) menanam hasrat utk mencipta nama sekali lg dlm SPM 2012...dah tentu2 ibubapanya SGT2 berbangga dgn pencapaian beliau...dah tentu2 Liyana senyummmmmmm memanjang bila mengenang antara memori terindah dlm hidup beliau setelah berhempas pulas...jerih perih melakukan terbaik utk PMR 2010...eh..eh...hya berbekalkan nak anak pandai..skrg terjana INCOME plak kak Nora....inilah Score A....kenangan TERINDAH yang akan diabadikan SEUMUR HIDUP!!!!



Di dalam hati, kita sering menaruh harapan terhadap anak-anak. Tanpa disangkal lagi, banyak faktor luar yang turut menyumbang di dalam pembentukan kehidupan anak-anak. Walaubagaimanapun sebagai ibubapa, kita mampu memberikan kelebihan dititik permulaan kepada mereka sejak dari awal lagi.

'Mahu atau tidak , itulah persoalannya' ("To be or not to be, that is the question") kata-kata masyhur yang dipetik dari Hamlet oleh Shakespeare yang mana kita selalu bertanya pada diri kita dan terutamanya anak-anak kita. Apakah mereka akan jadi bila dewasa kelak? Apakah yang kita inginkan mereka jadi? Yang penting sekali, apakah kita tidak ingin mereka jadi? Perbezaanya ialah, sejauh manakah kita sanggup berkorban untuk masa depan anak-anak kita.

Kejayaan demi kejayaan di lakar oleh Kenshido, Para Networker nya, dan Pelajar... Tunggu apa lagi… Sambutlah peluang yang hebat ini. Kepada yang dah menyambutnya, galilah lubuk emas ini… gali cara cepat, senang, dan dapat banyak – gali guna traktorrr…. (kata2 keramat k.jah..my ex-boss merangkap insan yg perkenalkan saya dgn Program HEBAT ini...yabedabeduuuuuu!!!!)

 ~Wati/ 013-3477184


Pengikut

DISCLAIMER

Hakcipta Terpelihara © 2009 karyapintar.blogspot.com
Disclaimer: Ini adalah laman blog sokongan untuk tujuan PROMOSI sahaja. Tiada kaitan dengan laman web syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap peserta. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP. Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada ADMIN http://karyapintar.blogspot.com
Website rasmi syarikat di www.kenshido.com dan www.scorea.com