SEJARAH TERUKIR LAGI..DAN LAGI..DAN LAGI...YABEDABEDUUUU

SPM2011- MERUBAH PELAJAR BIASA KPD INSAN LUARBIASA

Gembira yg tersangat....Testimoni demi testimoni dh dipertontonkan . Udah2 ambil sikap tunggu dan lihat...skrg masa untuk bertindak...krn masa depan anak anda berakar umbi dr PILIHAN IBUBAPA/PENJAGA mrk. Jgn biarkan anak anda ketinggalan ......

 Adik Chia Muan Muan... TRIAL result hya perolehi4A, tetapi dgn penggunaan SCORE A PROGRAMME beliau mencapai 10A dlm SPM2011....yabedabeduuuuuuu!
  Adik Chua Yi Lin... TRIAL result hya perolehi 5A, tetapi dgn penggunaan SCORE A PROGRAMME beliau mencapai 11A dlm SPM2011...kelasssssss kooo!


dapatkan info TERBAIK dari saya/013-3477184 atau rakan niaga saya yg terhampir dgn anda......




3 PERISTIWA DALAM 1 HARI....12FEB 2012 di PICC
3 PERISTIWA DALAM 1 HARI? Peristiwa apa? Jeng3....dan yg baguihnyer.....saya dapat KETIGA-TIGA nya SEKALIGUS.....dapat rasa tak camner saya rasa?  HEPI GILERRRRRRRRRR!

PERISTIWA 1:  MAJLIS PENGANUGERAHAN PELAJAR CEMERLANG UPSR DAN PMR 2011~ Puteri kesayangan saya dapat..


PERISTIWA 2: MAJLIS PELANCARAN SCORE A PRESCHOOL ( SCORE A SIGNATURE) Saya dapat

PERISTIWA 3: MAJLIS ANUGERAH SCORE A MILLIONAIRE ACADEMY QUALIFIERS IV~ tumpang bangga dan seronok dgn kejayaan my bizpartners baru


 MAJLIS PENGANUGERAHAN PELAJAR CEMERLANG UPSR DAN PMR 2011
12 Feb 2011 merupakan tarikh KERAMAT buat puteri kesayanaganku. Terpancar wajah nervous/gabra bukan sahaja pada anakku tetapi juga pada suami tercinta.Hahahaha! Anak nak terima anugerah, mak ayah yg terPANIK! kui3....

Tahun2 sebelumnya aku hanya menjayakan anak org  TETAPI TAHUN 2012...adalah TAHUN MILIK KAMI pula..yabedabeduuuuuuuu!Jom bersama2 saya lalui semula rentetan peristiwa TERHEBAT dan TERINDAH dlm kehidupan kami! Suatu permulaan yg sgt2 bagus dalam tahun 2012

Nampak tak tanda saya saya buat tu...hehehehehe...bangga wei..bangga...ni bangga tahap gaban ni! Anak saya berserta pelajar cemerlang lain antara yg dianugerahkan kesempatan menerima ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG 2011 dan tetamu terhormat yg memberikan anugerah pada tahun ini adalah YB DS UTAMA Dr Rais Yatim; Menteri Penerangan, Komunikasi Dan Kebudayaan....Anak saya dah..anak2 pengguna dan bizpartner yg cemerlang juga sudah...anak2 anda bila lg?



Para pelajar yg sedang disusun atur oleh AJk Pentas...ermmm berpeluh2 lah mrk nak bg semua masuk dan maksimumkan ruang pentas.

Kelihatan juga jurugambar profesional, pihak media (wartawan ler tu) dan jurugambar amatur berlaga2 bahu utk dapatkan shot yg terbaik! Maklumlah HARI INI DALAM SEJARAH!

Ini dia rupabentuk artikel yg keluar di suratkhabar UTUSAN MALAYSIA pd 18Feb2012 muka surat 31...pada yg tertengok ...pi cari semula surat khabar tu...tgk gambar anak saya masuk suratkhabar...yabedabeduuuuuuuuuuu..anak saya dan anak pengguna/bizpartners yg cemerlang ada...anak anda katner pula?




Terpancar kegirangan di wajah sdr Warisan ( seorg tukang gunting dari Sg Besar Sel) dan isteri.....mrk dah pun menyambutnya...anda bagaimana pula?

Kalau dgn cara belajar guna internet anak anda bole cemerlang, dapat jumpa menteri dan diraikan dalam tempat yg sgt2 prestijdan suasana yg gilang-gemilang, masuk suratkhabar lagi....anak dapat duit, sijil dan trophy....knp masih lagi di takuk yg sama?

yg selalu cakap dgn saya "Kalau x jadi?" itu fikir yg negetif..kalau tak jadi.. saya nak tanya...iyu fikir kalau tak jadi tapi apa kata kalau  jadi? Contoh mcm anak saya yg kaki game, yg malas buat homework, yg selalu dapat nbr corot dalam kelas sebelum guna Score A..camner? Terkejut.com.....udah2 ler berkalau2...jangan biarkan masa depan anak anda dan famili anda kelabu asapa ajer.....

MAJLIS PELANCARAN SCORE A PRESCHOOL ( SCORE A SIGNATURE)



Bayangkan dari 6juta pelajar dari darjah 1-tingkatan 5, baru +/- 10% shj yg menggunakan Score A programme sebagai medium untuk latihtubi dan ulangkaji...pun dah lahirkan 60 orang jutawan,  lebih 2000 orang berpendapatan 5 angka setiap bulan ( saya dalam kategori ni lerrrr) dan saya juga dah lahirkan sebegitu ramai insan2 yg berpendapatan luarbiasa HEBAT mcm saya...tu tak kira ramai sangat yg berpendapatan 4 angka...NOW datang lg 3 juta bakal pengguna yg berumur sekitar 4-6 tahun..Masyallah.....Tq Allah..terima kasih Allah di atas limpahan rezekiMu....Nantikan update saya berkaitan Score A preschool...yabedabeduuuuu...score A Hebat! I LUV U


MAJLIS ANUGERAH SCORE A MILLIONAIRE ACADEMY QUALIFIERS IV
Kesekian kalinya saya berjaya transform insan biasa2 menjadi insan LUARBIASA HEBAT! Saya nak tanya...berpa kali pembaca budiman sepanjang bekerja makan gaji, naik pentas dan dinobatkan sebagai PEKERJA TERBAIK/PEKERJA CONTOH.....nak habaq maii pada pembaca budiman semua...seramai +/- 25 rakanniaga saya yg naik pentas ni mrk baru shj 7-14 hari dalam biz SCORE A PROGRAMME...yabedabeduuuuuuuuuu HEBAT!
Antara saat manis yg dapat dirakamkan oleh lensa kamera saya dengan sebahagian my bizpartners....Dalam photo ini TAHNIAH SAMA Achievers yg terdiri drp Lan, Faizal, Faizul, Suraiya, Ferdaus dan K.Lida...I luv U All. Saya bukan sahaja dapat bizpartners tetapi sebuah BIG HAPPY FAMILY....

Tahukah para pembaca budiman...pada hari bersejarah ini...merupakan hari lahir Faizul? wah! Wah!...pasti 1 tarikh yg tidak mungkin akan dilupakan oleh beliau...ermmmmm ....7 hari dah naik pentas....hebattt!

 
Antara aksi tika naik pentas ..ermmmm xder pulak yg sedih pilu nampaknyer...yg ada muka nerveous, seronok, berdebar2, gembira, bangga, control macho, control ayu dan seumpamanya...Alhmadulillah...hari ini saya berkongsi banyak pengalaman indah bersama suami, anak, teman2 seniaga dan my beloved customers...Saya seronok..harap anda juga seronok.....Semua ini bukan krn saya HEBAt..tetapi krn produk yg tiada tandingan dan memang PROVEN!

dapat info TERKINI dr saya dan rakan niaga saya disekitar anda....Kalaulah anda semua dapat rasa keseronokan yg saya rasakan...

ikhlas~ Karyapintar/0133477184

Pengikut

DISCLAIMER

Hakcipta Terpelihara © 2009 karyapintar.blogspot.com
Disclaimer: Ini adalah laman blog sokongan untuk tujuan PROMOSI sahaja. Tiada kaitan dengan laman web syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap peserta. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP. Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada ADMIN http://karyapintar.blogspot.com
Website rasmi syarikat di www.kenshido.com dan www.scorea.com